ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...
ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...

نحوه بسته بندی محصولات | نکاتی برای بسته بندی محصولات

دانستن نحوه بسته بندی محصولات قبل از عملیات لجستیک (حمل و نقل، تحویل) تضمین ایمنی است. این امر باعث می شود از خرابی در حین حمل و نقل و در نتیجه شکایات بعدی جلوگیری شود... این نشان می دهد که چقدر مهم است که محصول خود را به خوبی بسته بندی کنید.

بسته با چه چیزی و چگونه؟  انواع دستگاه بسته بندی کدامند؟ این دو سوالی است که سفارش دهندگان باید از خود بپرسند. بسته‌بندی برای محافظت از محصولات، اگر هنر نباشد، هر چه فکر می‌کند، تکنیکی است که نیاز به دانش خوب از محصولات برای محافظت (دانستن از شکنندگی آنها) و مواد و تکنیک‌های آن دارد. حفاظت (برای جلوگیری از آسیب در هنگام حمل و نقل و تحویل).

نحوه بسته بندی محصولات

نکاتی برای بسته بندی محصولات و جلوگیری از شکستگی: اصطلاح بسته بندی یک اصطلاح عمومی است که در واقع لایه های زیادی را پنهان می کند که در نهایت بسته بندی را به عنوان یک کل تشکیل می دهند. بسته بندی را می توان به صورت زیر تقسیم کرد:

  • اولین پاکت محافظ (کیسه، بسته بندی و غیره).
  • یک ثانیه برای جلوگیری از جابجایی محصول در بسته بندی نهایی (قسمت) خود.
  • پاکت سومی که محصول و بند آن را دریافت می کند (محفظه: جعبه مقوایی یا آمریکایی ، جعبه و غیره)
  • جلوگیری از "شکستگی" بسته به این ترتیب (بستن با نوار چسب، تسمه با استفاده از یک تسمه، و غیره) ایجاد می شود.
  • چهارمی که امکان تشکیل (قرار دادن پالت و فیلمبرداری یا چسباندن) و ایمن سازی محموله را فراهم می کند.

در میان همه این عناصر، همچنین لازم است که برچسب واحد هر یک از بسته های ساخته شده به عنوان یک پالت را مدیریت کنیم تا امکان ارسال و قابلیت ردیابی محموله فراهم شود ... اما ما در مورد نحوه بسته بندی محصولات بیشتر بحث نمی کنیم. نحوه بسته بندی محصولات در مفهوم حفاظت از محصول قرار نمی گیرد.

از خط تولید تا خط بسته بندی

بسته به اندازه محموله هایی که قرار است انجام شود، یک زنجیره بسته بندی باید راه اندازی شود. این می تواند سریع و آسان با سرمایه گذاری در یک یا دو ایستگاه بسته بندی زمانی که حمل و نقل نادر است و نیازی به ایجاد پالت ندارد. این مبلمان به گونه ای طراحی شده است که مواد مصرفی اصلی ( حباب بند ، فیلم فوم، کاغذ کرافت، پاکت های محافظ حباب یا فوم، جعبه های کوچک، نوارهای چسب، پخش کننده فیلم کششی ، دستگاه تسمه کش و غیره) را گرد هم آورد.

انبارهایی که با نحوه بسته بندی محصولات لجستیک سروکار دارند مجهزتر هستند.بنابراین، به دلایل بهره وری، توصیه می شود مجهز به سیستم تغذیه محصول (نقاله) باشد که امکان ایجاد زنجیره ای که از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر می رود (پیچ بندی)، آماده سازی گوه، درج محصول و گوه زدن آن در داخل می باشد. جعبه، بستن جعبه (دستگاه تسمه کش، دستگاه چسباندن خودکار نوار چسب برای بسته شدن و غیره)، برچسب زدن، پالت کردن، بسته بندی یا بسته بندی پالت، برچسب زدن به پالت و غیره. تا اسکله بارگیری.

بین این دو نحوه بسته بندی محصولات، مسئله نیازسنجی است که اولویت دارد. برای این کار لازم است دوره‌های فعالیت بالا و پیچیدگی بسته‌بندی تولیدی را در نظر گرفت تا مهمترین نیازهای مکانیزه یا خودکار بودن را تعریف کرد.بنابراین، یک دستگاه تسمه کش اتوماتیک ساده و یک دستگاه بسته بندی را می توان در انبار نصب کرد بدون اینکه لزوماً بخشی از یک سیستم حمل و نقل پیچیده باشد... به طور خلاصه، مسئولیت واقعیت هر شرکت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.