ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...
ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...

مزایای دستگاه شستشوی سبزیجات میوه ای

مزایای دستگاه شستشوی سبزیجات در خط شستشوی سبزیجات میوه حبابی دارای پمپ باد و پمپ آب می باشد. پمپ هوا وظیفه دمیدن آب را بر عهده دارد تا مواد به جلو حرکت کند. پمپ آب می تواند بازیافت آب را برای صرفه جویی در منابع آب تحقق بخشد.

داخل دستگاه دو لایه وجود دارد که عبارتند از پوشش بیرونی و تسمه مشبک. بین تسمه مشبک و پوشش بیرونی فضایی وجود دارد که عمدتاً برای گردش آب و جمع آوری زباله استفاده می شود.

این خشک کن هوا مجهز به فن گریز از مرکز فشار بالا، سرعت باد زیاد، قدرت باد زیاد و سرعت خشک شدن سریع دارد. تسمه نقاله خشک کن هوا طرحی پلکانی دارد. می توان آن را از هر دو طرف دمید (کمربندهای صاف را فقط از یک طرف می توان دمید و نمی توان کاملاً خشک کرد).

طراحی کامل فولاد ضد زنگ. زنگ نمی زند و می تواند مستقیماً با غذا در تماس باشد.

طراحی مجموعه ای ویژه از زباله ها باعث بهبود بهره برداری از منابع آب می شود.

این دستگاه شستشوی سبزیجات می تواند به یک دستگاه ازن خارجی متصل شود تا در طول فرآیند تمیز کردن، ضدعفونی و استریل شود.

ویژگی های دستگاه شتشوی سبزیجات

دستگاه شستشوی میوه و سبزی باعث صرفه جویی در مصرف آب، کاهش قبوض برق و سرعت نظافت بسیار بالا می شود که پس از تمیز و سالم بودن تمیزی سبزیجات و میوه ها در زمان بسیار صرفه جویی می شود.

در تمام مراحل شستشو، مواد اولیه دست نخورده باقی می ماند. و با ماشین آلات تمیز کردن حباب میوه و سبزیجات با راندمان بالا، ردپای کوچک و عملکرد ایمن و قابل اعتماد.

نصب دستگاه بسیار ساده، کارکرد آسان، نگهداری راحت و مصرف انرژی کم است.

ماشین آلات تمیز کردن سبزیجات میوه از فولاد ضد زنگ با دوام می توانند مواد خام را بدون آسیب تمیز کنند. راندمان شستشوی محصول بیش از سه برابر بیشتر از شستشوی دستی است.


دستگاه تمیزکننده میوه از یک دستگاه تولید حباب هوا و جریان آب با فشار بالا برای فشار آبکشی بالا بر روی سطح جسم استفاده می کند. حباب هوا در تماس با جسم می ترکد تا سطح جسم را تمیز کرده و تمیز کند.

دستگاه بسته بندی بادام

دستگاه بسته بندی بادام در زاگرس ماشین کرج:

arianzagrosmachinery  ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی را تولید و طراحی می کند تا تولید را در صنایع غذایی ساده کند. دستگاه بسته بندی بادام یا دستگاه بسته بندی بادام زمینی و بادام درختی ما خودکار و آسان برای کار است. دستگاه بسته بندی بادام این مجموعه می تواند به طور ایمن ظروف را با درپوش های مختلف بپوشاند. این یک انتخاب امیدوارکننده است که راه حل بسته بندی ما را داشته باشیم . برای قیمت ها و نیازهای سفارشی سازی مستقیماً با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه بسته بندی بادام

دستگاه بسته بندی بادام زاگرس ماشین دارای انواع مختلفی از ماشین آلات است که عبارتند از:

دستگاه پرکن جامد (توزین خطی 4 سر)

ما همچنین ماشین های پرکننده برای محصولات جامد تولید می کنیم. درجه بالای اتوماسیون که باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار می شود. مناسب به عنوان تجهیزات پشتیبانی برای تولید بسته بندی.

توزین خطی 4 سر، سرعت پر کردن 25 تا 30 قوطی در دقیقه.

مناسب برای انواع بسته بندی قوطی گرد، مانند قوطی قلع، قوطی PET، لوله کاغذی و غیره.

برای پر کردن توزین کمی محصولات گرانولی مانند شکر، نمک، برنج، لوبیا، دانه ها، خوراک، خشک کننده و گلوله های پلاستیکی مناسب است.


دستگاه بسته بندی 10 - 12 توزین

یکی دیگر از دستگاه های پرکن با کیفیت بالا که توسط شرکت ما ساخته شده است. ایده آل برای انواع مواد استاندارد رایج، مناسب برای آب نبات، دانه خربزه، ژله، منجمد، غذای حیوانات خانگی، غذای پف کرده، پسته، بادام زمینی، آجیل، بادام، کشمش و سایر غذاهای میان وعده.

سنسورهای ویژه با دقت بالا و استاندارد بالا.

عملکرد بازیابی تنظیم پارامتر کارخانه، کالیبراسیون وزن چند مرحله ای را پشتیبانی می کند.

هنگامی که مواد از دست رفته است، به طور خودکار مکث کنید و وزن را پایدارتر کنید.


دستگاه بسته بندی 2 توزین و 4 توزین

انعطاف پذیرترین دستگاه پرکن شرکت ما عرضه می کند. علاوه بر این، اگر نمی‌توانید دستگاه پرکننده‌ای را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد، ما می‌توانیم آن را به‌ویژه برای شما طراحی کنیم.

سر پرکننده سفارشی برای پاسخگویی به ظرفیت های مختلف تولید.

مناسب برای بسته های قوطی گرد، مانند قوطی قلع، قوطی PET، لوله کاغذی و غیره.

ایده آل برای پر کردن کمی محصولات دانه ای و غذاهای پف کرده مانند لوبیا، میوه های کنسرو شده، به ویژه برای ذرت بو داده.

 

نحوه شستن سبزیجات و ضد عفونی کردن میوه

دانستن نحوه شستن انواع مختلف سبزیجات و میوه ها به روش صحیح، طعم غذای شما را عالی و ایمن نگه می دارد. شستن سبزیجات و ضد عفونی کردن میوه و سبزی بسیار مهم است. در مصارف خانگی و صنعتی شستن سبزی و میوه از واجبات تولید و مصرف می باشد. در انواع خط های تولید قبل از خرد کردن سبزی و یا خشک کردن سبزی و میوه جات، ابتدا باید با دستگاه شستشوی سبزی آن ها را کاملا پاکیزه و بهداشتی کرد. در ادامه قصد داریم نکاتی را برای بهترین روش شستن سبزیجات و میوه ها ارائه کنیم:
نحوه شستن سبزیجات و ضد عفونی کردن میوه  از طریق بهترین روش ها!

نکات کلی برای شستن سبزیجات و میوه ها

بیشتر میوه ها و سبزیجات تازه دارای پوشش محافظ طبیعی و یا آلودگی و سم هستند. بنابراین درست قبل از اینکه آماده خوردن یا پختن آنها شوید آنها را با بهترین روش شستن سبزی و میوه، زیر آب بشویید. اگر آنها را زودتر بشویید، سرعت خراب شدن آنها را افزایش می دهد. سبزی های برگ دار را می توان چند روز قبل از استفاده شسته و نگهداری کرد.


در سال‌های اخیر، اقلب کشور ها از جمله کشور ایران چندین شیوع گسترده بیماری ناشی از میوه‌ها و سبزیجات آلوده از جمله اسفناج، طالبی، گوجه‌فرنگی و کاهو داشته است. پس شستشوی سبزیجات چه به صورت خانگی و چه به صورت صنعتی در خط تولید و صنایع غذایی از مهمترین امر هاست.


بهترین راه شستن و ضد عفونی کردن سبزیجات و میوه ها

بهترین راه شستن سبزیجات و میوه ها و یا ضد عفونی کردن آنها زیر آب جاری است. شما نیازی به محصولات خاص، صابون یا سرکه ندارید. این ها می توانند طعمی باقی بگذارند و باکتری ها یا کپک ها را از بین نبرند.
  1. قبل از شروع – دستان خود را بشویید
  2. دست های خود را با آب داغ و صابون حداقل 20 ثانیه قبل و بعد از دست زدن به محصولات تازه بشویید.
  3. شستن سبزیجات برگ سبز
  4. نمونه‌هایی از سبزی‌های برگ‌دار عبارتند از: کلم پیچ، کاهو، چغندر سوئیس، راپینی، کلم و سبزی‌هایی که از قبل کیسه‌ای شده مانند اسفناج بچه.
  5. تمام سبزیجات سبز برگ، از جمله سبزی های از قبل کیسه ای شده را زیر آب سرد جاری بشویید.
  6. برای سبزیجات برگ دار، مانند کاهو و کلم، ابتدا برگ های بیرونی را جدا کنید. هر گونه برگ پژمرده یا تغییر رنگ داده را دور بریزید.
  7. سبزیجات برگدار را در آبکش بشویید، آبکش کنید (یا از سالاد چرخان استفاده کنید) و با دستمال کاغذی یا حوله چای خشک کنید.
  8. در یک حوله کاغذی تمیز یا یک حوله چای در یک کیسه پلاستیکی در بسته در یخچال نگهداری کنید. ظرف یک هفته استفاده کنید.
  9. شستن سبزیجات برگ سبز lمثل کاهو به محض اینکه آنها را به خانه می آورید، استفاده از آنها را در سالاد، سرخ کردنی و سایر غذاها در صورت نیاز آسان تر می کند.
شستن میوه و سبزیجات با پوست

بهترین روش برای شستن میوه و سبزیجاتی که پوست دارند:


نمونه هایی از میوه های دارای پوست عبارتند از طالبی، پرتقال، انبه، خربزه، آناناس، هویج، سیب زمینی و کدو.دلیل اینکه سبزی‌ها و میوه‌ها را با پوست می‌شویید این است که از ورود باکتری‌های روی پوست یا پوست به داخل غذا هنگام برش دادن آن جلوگیری می‌کند.از یک برس نرم و تمیز برای تمیز کردن سبزیجات و میوه ها زیر آب جاری استفاده کنید. سپس خشک کنید.شستن قارچبهترین راه برای شستن انواع قارچ این است که آنها را با دستمال مرطوب پاک کنیدهمچنین می توانید آنها را به سرعت در آب خنک بشویید. خیس کردن قارچ ایده خوبی نیست، زیرا آنها آب را جذب می کنند که باعث می شود زودتر فاسد شوند.پس از تمیز شدن قارچ ها، آن ها را با یک حوله چای خشک کنید.
شستن انواع توت ها
نمونه ها یا انواع توت ها توت فرنگی، زغال اخته، تمشک و تمشک هستند.توت ها را درست قبل از خوردن بشویید. در غیر این صورت آنها به سرعت خراب می شوند.از مواد غذایی ایمن بمانید: تمام سطوح و ظروف را با آب داغ و صابون تمیز کنید، از جمله تخته های برش، صفحه پیشخوان، پوست کن ها و چاقوهایی که با میوه یا سبزیجات تازه تماس دارند.
بهترین روش برای شست و شو سبزی و میوه
  • قبل و بعد از تهیه محصولات تازه، دستان خود را به مدت 20 ثانیه با آب گرم و صابون بشویید.
  • اگر قبل از غذا خوردن یا دست زدن به میوه و سبزی در آن ها آسیب یا کبودی ناشی از گندیدگی ملاحضه کردید، قبل از تهیه، شستن و  یا خوردن، قسمت های گندیده یا کبود شده را جدا کنید.
  • محصول را قبل از پوست کندن بشویید، بنابراین کثیفی و باکتری ها از چاقو به میوه یا سبزی منتقل نمی شوند.
  • محصول را در حالی که زیر آب جاری نگه دارید به آرامی مالش دهید. نیازی به استفاده از صابون یا یا دیگر مواد شویندهنیست.
  • سبزی و میوه ها را با یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی خشک کنید تا باکتری های موجود را بیشتر کاهش دهید.
  • قبل از شستن و ضد عفونی کردن سبزیجات بیرونی ترین برگ ها را از روی پیاز، کاهو یا کلم را بردارید.

دستگاه شست و شو سبزی و میوه

با استفاده از این دستگاه می توانید سبزی ها و میوه ها را به خوبی پاکیزه و ضد عفونی نمائید. زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی می باشد. طراحی و ساخت انواع دستگاه شستشو مناسب برای سبزیجات و میوه جات از تخصص این مجموعه می باشد. برای خرید و دریافت اطلاعات راجب این دستگاه عبارت “دستگاه شستشوی سبزی زاگرس ماشین” را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت arianzagrosmachinery.com شوید.
منبع این مقاله: سایت گیلند