ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...
ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...

انواع دستگاه بسته بندی کدامند؟

دستگاه‌های بسته‌بندی بسیاری وجود دارند که برای بسته‌بندی محصولات مختلف به کار می‌روند. نمونه‌هایی از انواع دستگاه بسته‌بندی عبارتند از:

دستگاه بسته بندی فیلم

برای بسته‌بندی مواد غذایی خشک و تر با استفاده از فیلم‌های پلیمری استفاده می‌شود

دستگاه بسته بندی جریانی

برای بسته‌بندی محصولاتی مانند شکلات، آجیل، قهوه و … استفاده می‌شود.

دستگاه بسته بندی چسبی

برای بسته‌بندی محصولاتی مانند قهوه، شکلات، سوسیس و … با استفاده از بسته‌بندی چسبی استفاده می‌شود.

دستگاه بسته بندی فلزی

برای بسته‌بندی محصولاتی مانند نان، کیک و … با استفاده از بسته‌بندی فلزی استفاده می‌شود.

دستگاه بسته‌بندی پودری

 برای بسته‌بندی محصولاتی مانند آرد، پودر شیر، پودر قهوه و … استفاده می‌شود، به آن دستگاه پرکن پودری نیز می گویند.


دستگاه بسته بندی توزینی

برای بسته بندی محصولات مختلف، دستگاه بسته‌بندی توزینی اتوماتیک طراحی شده است. این دستگاه‌ها با دقت بالا و با استفاده از تکنولوژی توزین، محصولات را در کیسه‌ها، جعبه‌ها، ظروف، کارتن‌ها و سایر وسایل بسته‌بندی مختلف، به صورت دقیق و با سرعت بالا، پر می‌کنند. دستگاه بسته‌بندی توزینی V-Mini برای بسته‌بندی مواد اولیه کمی استفاده می‌شود، در حالیکه مدل‌های PrimoLinear، V-25/T-25 برای بسته‌بندی محصولات به صورت عمده و خدمات غذایی طراحی شده‌اند. دستگاه بسته‌بندی توزینی conveyORIZED نیز برای بسته‌بندی محصولاتی با حساسیت بالا و سخت‌قابل‌انتقال طراحی شده است. این دستگاه‌ها برای صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی مناسب هستند و دارای ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی هستند که باعث دقت و کارایی بالای آن‌ها در بسته‌بندی محصولات می‌شود. 

همچنین این دستگاه‌ها از یک گرم تا ۵۰ پوند و با سرعت پرکردن بین ۵ تا ۲۰۰ دفعه در دقیقه، می‌توانند محصول را پر کنند. 

در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، کچاپ، ادویه‌جات، بذر، غذای حیوانات خانگی، خوراکی، شکر، شیرینی، آجیل، وسایل سخت افزاری و غیره، دستگاه‌های بسته‌بندی توزینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توضیحاتی در زمینه تولید | آنچه که راجب خط تولید باید بدانید!

خط تولید مجموعه ای از دستگاه ها و ماشین آلات برای تولید محصولات است که تحت یک نام تجاری واحد توسط همان شرکت به بازار عرضه می شوند . شرکت ها چندین خط تولید را تحت نام های تجاری مختلف خود می فروشند که اغلب بر اساس قیمت، کیفیت، کشور یا جمعیت هدف متفاوت است. از سود آور ترین خط تولید ایران تا سراسر جهان تقریبا ساختار و رویه ای مشابه دارند.

خط تولید و ترکیب چیست؟

خط تولید در واقع یک خط منحصر به فرد از محصولات مشابه است که در یک شرکت فروخته می شود. ترکیب محصول ترکیبی از تمام خطوط محصول فروخته شده توسط کسب و کار است . برخی از شرکت ها ممکن است چندین خط تولید داشته باشند که به ترکیب محصول بزرگ کمک می کند.

هدف از خط تولید چیست؟

در اصطلاح بازاریابی، خط تولید به ارائه چندین محصول مرتبط برای فروش انفرادی اشاره دارد. بر خلاف بسته‌بندی محصول، که در آن چندین محصول در یک گروه ترکیب می‌شوند، که سپس به عنوان یک واحد برای فروش ارائه می‌شود، پوشش محصول شامل ارائه محصولات برای فروش جداگانه است. ویکیپدیا

فعالیت های خط تولید چیست؟

فعالیت‌های خط تولید آن دسته از فعالیت‌هایی هستند که از کل خط محصول پشتیبانی می‌کنند، اما نه لزوماً از هر واحد جداگانه. نمونه‌هایی از فعالیت‌های خط تولید عبارتند از تغییرات مهندسی ایجاد شده در خط مونتاژ، تغییرات طراحی محصول، و هزینه‌های انبارداری و ذخیره‌سازی برای هر خط تولید.

روش خط تولید چیست؟

قیمت گذاری خط تولید شامل جداسازی کالاها و خدمات به دسته های هزینه به منظور ایجاد سطوح مختلف کیفیت درک شده در ذهن مصرف کنندگان است . همچنین ممکن است قیمت خط تولید را بشنوید که به آن خط قیمت گفته می شود، اما آنها به همان رویه اشاره می کنند. هر خط دارای انواع دستگاه های تولید در زمینه خط تولید خانگی است که هر کدام از آن دستگاه یک ایستگاه هستند. و فعالیت خود را دارند.

بر فرض مثال خط تولید چیپس را در نظر بگیرید از خانگی تا صنعتی یک رویه مشابه دارند تقریبا!

بسته بندی آجیل و خشکبار چیست؟

بسته بندی آجیل و خشکبار چیست؟ در این مقاله راجب انواع خط تولید و بسته بندی خشکبار و حبوبات و همچنین دستگاه های و ماشین آلات مورد استفاده در این مرکز به شما اطلاعات ارائه دهیم:

دستگاه بسته بندی خشکبار

از آن برای تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار استفاده می کنند. می توانید محصولات را درون قوطی های پلاستیک، جعبه، سلفون و ... بسته بندی نمائید.

بهترین روش های بسته بندی آجیل و خشکبار را اینجا بخوانید!

بسته بندی حبوبات در منزل

بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پرسود ترین خطوط تولید در ایران است. توسط انواع دستگاه بسته بندی خانگی می توانید کارگاه تولید حبوبات خود را راه اندازی کنید!

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات

قیمت این دستگاه بستگی به تعداد توزین های دستگاه ابعاد و اندازه دستگاه بسته بندی خشکبار دارد.

بسته بندی خشکبار و آجیل / بسته بندی حبوبات بهترین سرمایه گذاری برای راه اندازی کسب و کار با 400 میلیون می باشد!

بسته بندی آجیل

بسته بندی آجیل و خشکبار یکی از پر سود ترین مشاغل خانگی به حساب می آید و جزو پرسود ترین خط تولید ایران خصوصا در شب های قبل از عید!

منبع: بسته بندی چیست؟