ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...
ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

ماشین آلات صنعتی | دستگاه بسته بندی | قند خرد کن

شرکت ماشین سازی اریان زاگرس سازنده دستگاه بسته بندی مواد غذائی و داروئی وشیمیائی، راه اندازی خط تولید قند، میوه خشک، خط تولید چیپس، ماشین آلات صنعتی و...

نحوه بسته بندی آجیل و خشکبار

از آنجایی که مصرف کنندگان با وجدان بهداشتی، میان وعده های سالم تری را انتخاب می کنند، آنها نیز به دنبال راحتی هستند. بسته بندی میوه های خشک و آجیل برای پاسخگویی به این تقاضا تکامل یافته است. کیسه های بسته بندی مواد غذایی بدون هوا به بهترین بسته بندی برای میوه های خشک و آجیل تبدیل شده اند. هنگام انتخاب لوازم و دستگاه بسته بندی خشکبار و آجیل برای برند خود، می خواهید نه تنها شیک و چشم نواز باشد، بلکه برای محافظت و حفظ محصول خود نیز به آنها نیاز دارید.

نکته: دستگاه بسته بندی غلات درست مثل دستگاه بسته بندی خشکبار عمل می کند.

کیسه های مواد غذایی که با پوشش داخلی لمینت و بسته شدن زیپ قابل آب بندی مجدد ساخته شده اند، مانعی برای محافظت در برابر اکسیژن، بو و رطوبت ناخواسته ایجاد می کنند و در نتیجه عمر مفید محصول شما را افزایش می دهند.

بسته بندی آجیل و خشکبار در منزل

بسته بندی آجیل در منزل برای خشکبار و میوه خشک باید به گونه ای باشند که علاوه بر نگهداری از محصول سهولت باز و بسته شدن داشته باشد. ظرف بسته بندی شیشه ای خشکبار و پاکت های بسته بندی کرافت زیپی از بهترین روش های بته بندی خشکبار در منزل و بسته بندی آجیل خانگی می باشند.

حتما بخوانید: 0 تا 100 خط تولید چیپس


عمر مفید محصولات خود را افزایش دهید - مزایای کیسه های قابل آب بندی و استفاده مجدد را کشف کنید.

کیسه زیپی شفاف

کیسه ایستاده پنجره کرافت 8 اونس - کیسه های فراوان - 1

به طور کلی، بسته بندی انعطاف پذیر به 75٪ مواد کمتری برای تولید محصول نهایی نسبت به بطری ها، شیشه ها و سایر بسته بندی های سخت، غیر قابل انعطاف و سفت نیاز دارد.


کیسه های ایستاده قابل استفاده مجدد و قابل بسته شدن برای استفاده های متعدد هستند - محتویات را تازه و عاری از بو، رطوبت و اکسیژن در یک محیط دربسته نگه می دارد. 


کیسه های مهر و موم شده حرارتی پوششی کاملاً آشکار را ارائه می دهند که مشتریان انتظار آن را داشتند. آب بندی حرارتی عمر مفید محصول را افزایش می دهد، تازگی را حفظ می کند و ایمنی مواد غذایی را تضمین می کند.


کیسه های ایستاده یک راه حل بسته همه جانبه را ارائه می دهند. هیچ درپوش، درب یا درج مورد نیاز نیست. بسته بندی انعطاف پذیر معمولاً سه تا شش برابر کمتر از بسته بندی سفت و سخت در هر واحد هزینه دارد.

دستگاه ساشه چیست؟ انواع دستگاه ساشه

ماشین آلات و دستگاه ساشه  به طور خودکار  بسته‌های کیسه‌ای چهار طرفه مهر و موم شده مربع  یا مستطیل دستگاه بسته بندی ساشه 4 طرفه ما یک دستگاه بسته بندی ساشه اقتصادی است که هم قابل اعتماد است و هم به راحتی همه کاره است. این برای بسته بندی انواع محصولات از جمله  سس کچاپ ، قهوه آسیاب شده، نمک،  شکر ، پودر، ادویه جات ترشی جات،  فلفل سیاه  و تقریباً هر چیز دیگری که می توانید تصور کنید عالی است.
استعلام قیمت دستگاه بسته بندی با بهترین کیفیت در زمینه ساشه، پودری، مایعات، تک نفره و...

دستگاه ساشه چیست؟

دستگاه ساشه زاگرس ماشین بسیار قدرتمند با سیستم کنترل PLC و صفحه نمایش لمسی می تواند20 - 100 بسته ساشه در دقیقه تولید کند.
تا آنجا که از دستگاه ساشه برای چه چیزی استفاده شود، می توان از آن برای بسته بندی محصولات خمیری با جریان آزاد، بدون جریان آزاد و مایع استفاده کرد. برنامه تمام شده صاف است. به طور معمول در بسته بندی مواد غذایی،  قند ساشه ،  سس گوجه فرنگی، سس مایونز ،  نوشیدنی ها،  داروها ،  لوازم آرایشی  و  محصولات شیمیایی  استفاده می شود.
این دستگاه‌های ساشه مهر و موم 4 جانبی قابل اعتماد می‌توانند ساشه‌ها را از عرض 40 میلی‌متر در طول 40 میلی‌متر تا عرض 200 میلی‌متر در طول 200 میلی‌متر بسته‌بندی کنند. اندازه بسته ها کاملا قابل تنظیم است و بزرگترین بسته را می توان برای  سوپ های فوری استفاده کرد. برای دستگاه سوپ فوری می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

0 تا 100 تولید چیپس سیب زمینی

در این مقاله قصد داریم مراحل تولید چیپس را به صورت 0 تا 100  به طور کامل و با جزئیات دقیق خدمت شما عزیزان بیان نمائیم. اگر میخواهید خط تولید چیپس راه اندازی نمائید بهتر است حتما برای راه اندازی کارخانه تولید چیپس و یا حتی تولید چیپس در مقیاس صنعتی و گسترده  این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید.

برای راه اندازی خط تولید چیپس می توانید
از ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین استفاده کنید:

09123634345

چیپس سیب زمینی

چیپس میان وعده محبوب و خوشمزه ای که بسیار پر طرفدار است. چیپس سیب زمینی از برش های نازک و اسلایس های سیب زمینی می باشد که در روغن سرخ می شود تا سوخاری و ترد شود. تمامی مراحل و نحوه کار توسط دستگاه تولید چیپس صورت می گیرد.

مراحل تولید چیپس

انجام مراحل تولید چیپس نیاز به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده دارد. مواد تولید چیپس عبارتند از:

  • سیب زمینی: سیب زمینی اصلی ترین ماده تشکیل دهنده برای تولید چیپس می باشد. سیب زمینی چیپس باید دارای ماده خشک و سطح پائین گلوکز یا قند باشد تا به تواند به رنگ طلایی در بیاید و ترد و خوشمز شود.
  • روغن چیپس: طیف ببلندی ازانواع روغن گیاهی برای تولید چسپس می توان استفاده کرد. روغن محبوب تولید کنندگان چیپس در حال حاضر روغن آفتاب گردان می باشد.از انواع روغن کلزا و پالمولئین نیز می توان در ترکیبات تولید چیپس سیب زمینی استفاده کرد.اما در  ده سال اخیر استفاده از روغن آفتاب گردن برای تولید چیپس و محصولات مشاهده محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و این روغن گیاهی بسیار بهداشتی و سالم تر از دیگر روغن های سرخ کردنی می باشد. همچنین دارایی تاییدیه وزارت بهداشت جهانی نیز همین روغن می باشد.
  • طعم دهنده ها: تولید چیپس در سال های اخیر با طعم های مختلفی انجام می گیرد بدلیل رقابت کارخانه تولید چیپس با رقبا بسیاری از طعم های مختلف و خوشمزه به بازار وارد شده است. در تولید چیپس طعم دار نیاز به دستگاه طعم زن داریم تا به تواند به اسلایس های سیب زمینی و چیپس بهترین طعم را بدهد.

مراحل تولید چیپس سیب زمینی با دستگاه های تولید چیپس

به طور کلی چیپس سیب زمینی در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول آماده سازی مواد می باشد:

نگهداری و آماده سازی سیب زمینی

سیب زمینی ها در مرحله اول از طریق آزمایش های کنترل کیفیت بررسی می شوند تا بهترین سیب ها را برای تولید آماده کنیم.

شست و شو و سورتینگ

سیب زمینی ها در این مرحله به کمک نوار نقاله به دستگاه شستشوی میوه منتقل می شوند.سپس توسط همین دستگاه  تمامی آلودگی ها، گِل ها، خاک،  سنگ ریزه ها و… را از سیب زمینی ها پاک می کنیم. سپس توسط یک نوار استیل آبگیر و مرحله سورتینگ و بازبینی را انجام می دهیم.


فرآیند اصلی (مراحل اصلی تولید چیپس سیب زمینی)

1- هنگامی که سیب زمینی ها به گیاه می رسند، از نظر کیفیت مورد بررسی و طعم قرار می گیرند. نیم دوجین یا بیشتر سطل به طور تصادفی پر می شود. برخی از آنها با سوراخ هایی در هسته خود سوراخ می شوند تا بتوان آنها را در طول فرآیند پخت ردیابی کرد. سیب زمینی ها از نظر لبه های سبز و لکه ها بررسی می شوند. توده سیب زمینی معیوب وزن می شود. اگر وزن بیش از حد مجاز از پیش تعیین شده شرکت باشد، کل کامیون را می توان رد کرد.

2 - سیب زمینی در امتداد تسمه نقاله به مراحل مختلف تولید حرکت می کند. تسمه های نقاله با ارتعاشات ملایم تغذیه می شوند تا شکستگی را به حداقل برسانند.

تخریب و لایه برداری

3 سیب زمینی ها در یک نوار نقاله پیچ مارپیچ عمودی قرار می گیرند که به سنگ ها اجازه می دهد تا به پایین بیفتند و سیب زمینی ها را تا یک تسمه نقاله به سمت دستگاه پوست کندن اتوماتیک هل می دهد. بعد از اینکه سیب زمینی ها پوست گرفته شدند، با آب سرد شسته می شوند.

برش دادن با اسلایسر

4 - سیب‌زمینی‌ها از یک دستگاه گردان/پرسنده گردان عبور می‌کنند که آن‌ها را به برش‌های نازک کاغذی با ضخامت بین 0.066-0.072 اینچ (1.7-1.85 میلی‌متر) برش می‌دهد. تیغه های مستقیم تراشه های معمولی تولید می کنند در حالی که تیغه های موج دار چیپس های لبه دار سیب زمینی تولید می کنند.

5-  برش ها در شستشوی دوم با آب سرد قرار می گیرند که نشاسته آزاد شده هنگام برش سیب زمینی را از بین می برد. برخی از تولیدکنندگان که چیپس های خود را به عنوان طبیعی به بازار عرضه می کنند، نشاسته سیب زمینی را نمی شویند.

درمان رنگ

6-  اگر سیب زمینی برای افزایش رنگ نیاز به عملیات شیمیایی داشته باشد، در این مرحله انجام می شود. برش های سیب زمینی در محلولی که برای pH، سختی و محتوای مواد معدنی تنظیم شده است غوطه ور می شوند.

سرخ کردن و نمک زدن

7-  برش‌ها از زیر جت‌های هوا عبور می‌کنند که آب اضافی را از بین می‌برند و در حفره‌های 40-75 فوت (23-12.2 متر) پر از روغن جریان می‌یابند. دمای روغن در 350-375 درجه فارنهایت (176.6-190.5 درجه سانتیگراد) نگه داشته می شود. پاروها به آرامی برش ها را به امتداد فشار می دهند. همانطور که برش ها در حال چرخش هستند، نمک از ظروف قرار گرفته در بالای حفره به میزان حدود 1.75 پوند (0.79 کیلوگرم) نمک به هر 100 پوند (45.4 کیلوگرم) چیپس پاشیده می شود.

سیب زمینی روزانه به کارخانه های تولیدی می رسد.  پس از بررسی کیفیت آنها در دمای ثابت نگهداری می شوند تا اینکه به صورت چیپس سیب زمینی پردازش شوند.  برخی از تولیدکنندگان سیب زمینی را با مواد شیمیایی برای بهبود رنگ محصول نهایی درمان می کنند.  برای تهیه چیپس، سیب زمینی را در روغن ذرت، روغن پنبه دانه یا مخلوطی از روغن های گیاهی سرخ می کنند.  برای چاشنی چیپس از نمک پولکی به جای نمک کریستالی استفاده می شود.

سیب زمینی روزانه به کارخانه های تولیدی می رسد. پس از بررسی کیفیت آنها در دمای ثابت نگهداری می شوند تا اینکه به صورت چیپس سیب زمینی پردازش شوند. برخی از تولیدکنندگان سیب زمینی را با مواد شیمیایی برای بهبود رنگ محصول نهایی درمان می کنند. برای تهیه چیپس، سیب زمینی را در روغن ذرت، روغن پنبه دانه یا مخلوطی از روغن های گیاهی سرخ می کنند. برای چاشنی چیپس از نمک پولکی به جای نمک کریستالی استفاده می شود.

8-  چیپس سیب‌زمینی که قرار است طعم‌دار شوند، از یک درام پر از چاشنی‌های پودری مورد نظر عبور می‌کنند.

خنک سازی و مرتب سازی

9-  در انتهای فرورفتگی، یک تسمه مشبک سیمی تراشه های داغ را بیرون می کشد. همانطور که تراشه ها در امتداد تسمه نقاله مش حرکت می کنند، روغن اضافی تخلیه می شود و تراشه ها شروع به خنک شدن می کنند. سپس زیر یک مرتب‌کننده نوری حرکت می‌کنند که تکه‌های سوخته‌شده را جدا می‌کند و با پف‌های هوا از بین می‌برد.

بسته بندی چیپس

10- تراشه ها به دستگاه بسته بندی با ترازو منتقل می شوند. همانطور که وزن از پیش تنظیم شده چیپس اندازه گیری می شود، یک فلزیاب یک بار دیگر تراشه ها را برای هر گونه ماده خارجی مانند قطعات فلزی که ممکن است همراه سیب زمینی آمده یا در فرآیند سرخ کردن برداشته شده باشد، بررسی می کند.

11- کیسه ها از یک رول به پایین سرازیر می شوند. کد واحد پردازش مرکزی (CPU) روی کیسه به دستگاه می گوید که چه تعداد تراشه باید در کیسه آزاد شود. همانطور که کیسه تشکیل می شود، (بالا کیسه پر شده را با حرارت می بندد و کف کیسه بعدی را به طور همزمان می بندد) دروازه ها باز می شوند و اجازه می دهند مقدار مناسبی از چیپس ها داخل کیسه بیفتند.

12- فرآیند پر کردن باید بدون اجازه دادن هوای بیش از حد به داخل کیسه انجام شود و در عین حال از شکستن تراشه ها نیز جلوگیری شود. بسیاری از تولیدکنندگان از نیتروژن برای پر کردن فضای کیسه ها استفاده می کنند. کیسه های مهر و موم شده به یک جمع کننده منتقل می شوند و به صورت دستی در کارتن بسته بندی می شوند.

13- برخی از شرکت ها چیپس سیب زمینی را در قوطی های IO با اندازه های مختلف بسته بندی می کنند. تراشه ها از یک لوله به داخل قوطی ها می ریزند. کارگران هر قوطی را وزن می کنند، هر گونه تنظیمات لازم را انجام می دهند و یک قسمت بالایی به قوطی می چسبانند.

کنترل کیفیت

نمونه های طعم از هر دسته در طول فرآیند تولید معمولاً یک بار در ساعت تهیه می شود. چشنده ها چیپس ها را از نظر نمک، چاشنی، رطوبت، رنگ و طعم کلی بررسی می کنند. رنگ با نمودارهایی مقایسه می شود که رنگ های تراشه قابل قبول را نشان می دهند.

جلوگیری از شکستن هدف اصلی تولیدکنندگان چیپس سیب زمینی است. شرکت ها محافظ هایی را در نقاط مختلف فرآیند تولید نصب کرده اند تا احتمال شکستگی را کاهش دهند. ارتفاع ریزش تراشه ها از تسمه نقاله به سرخ کن کاهش یافته است. تسمه های نقاله پلاستیکی با تسمه های فولادی ضد زنگ مشبک جایگزین شده اند. اینها فقط به چیپس‌های بزرگ‌تر اجازه می‌دهند تا به سرخ‌کن‌ها بروند و برش‌های سیب‌زمینی کوچک‌تر از داخل مش بیفتند.


برای راه اندازی خط تولید چیپس می توانید
از ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین استفاده کنید:

09123634345

دستگاه بسته بندی ذرت (دانه های ذرت)

در این مقاله قصد داریم قیمت دستگاه بسته بندی ذرت و خرید ماشین بسته بندی دانه های ذرت و غلات را برای شما عزیزان مطرح نمائیم.

مشخصات فنی  دستگاه بسته بندی ذرت

نوع: مقیاس کیسه ای استفاده: بسته بندی دانه های ذرت.

نام تجاری: دستگاه بسته بندی ذرت زاگرس ماشین.

گارانتی: 2 سال.

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی چیست؟ مزایای دستگاه بسته بندی

ساخته شده در: البرز (ارسال به سراسر ایران).

خدمات پس از فروش ارائه شده: به طور مستقیم توسط کارخانه.

قدرت: 380 ولت، 50 هرتز، سه فاز، می تواندطبق نیاز مشتری متغیر و سفارشی سازی شود!

دستگاه بسته بندی ذرت زاگرس ماشین دقیق مشابه دستگاه بسته بندی حبوبات می باشد.

تفاوت های اصلی در خط تولید دانه ذرت و خط تولید حبوبات می باشد.

قیمت دستگاه بسته بندی ذرت

قیمت دستگاه بسته بندی ذرت

ترازوی کیسه ای برای بسته بندی انواع مواد گرانولی استفاده می شود. این شامل دستگاه توزین اتوماتیک، نوار نقاله، دستگاه آب بندی و کنترلر کامپیوتر است. 

طبقه بندی استاندارد  - تک ترازو و مقیاس دوگانه  - 1/5 کیلوگرم کیسه، ترازو بسته بندی 2.5 & 25 کیلوگرم - مقیاس بسته بندی 5-50 کیلوگر -  مقیاس 10-100 کیلوگرم. قیمت دستگاه بسته بندی ذرت در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه است زیرا با خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه می توانید با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی های دستگاه بسته بندی ذرت زاگرس ماشین کرج:

1. مجهز به سنسور توزین آویزان، انتقال سیگنال ثابت و توزین دقیق. 

2. ویژگی های دستگاه بسته بندی وزن: سرعت سریع، توانایی ضد گیر کردن بالا، پایداری و تعمیر خطای خودکار. 

3. دارای مبدل مادون قرمز و دستگاه پنوماتیک سریع برای واکنش سریع. همچنین از صفحه نمایش LCD لمسی برای کارکرد آسان استفاده می کند. 

4. ماشین اصلی، نوار نقاله، دستگاه آب بندی توسط کامپیوتر کنترل می شود. 

5. محدوده بسته بندی گسترده، سازگاری بالا. 

6. ترازو بسته بندی می تواند ظرفیت شیفت، ظرفیت روز و مقدار کل بسته بندی را به طور خودکار و دقیق ذخیره کند. 

7. دارای سرعت توزین سریع، اندازه گیری دقیق، فضای کوچک، عملیات راحت است .

توجه داشته باشید دستگاه بسته بندی وزن بسته به محدوده بسته بندی و وزن بسته بندی انتخاب می شود. 

از این دستگاه می توان برای کارخانه تولید چیپس صنعتی نیز استفاده کرد

خدمات مشاوره فنی

طیف گسترده محصولات ما ما را قادر می سازد تا با توجه به درخواست ها و بودجه های مختلف، انعطاف پذیرترین، کارآمدترین و قابل اعتمادترین تنظیمات تجهیزات یا راه حل های کامل را برای مشتریان ارائه دهیم.

همین حالا با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر عبارت "دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین" را در گوگل جستجو کنید.

همچنین ما می توانیم راه حل های مختلف را برای تقاضاهای مختلف طراحی کنیم.

 بازدید از شرکت و خط تولید توسط کارشناسان.

قبل از ثبت سفارش، مشتریان به گرمی از ما و امکانات ما دیدن می کنند. ما همچنین می توانیم بازدید از مشتریان فعلی خود را ترتیب دهیم تا از وضعیت عملکرد ماشین آلات و کارخانه کامل مطلع شویم.

خدمات در فروش 15 ساله و با کیفیت از طرف کارخانه.

زمان تحویل فوری و ارسال به سراسر ایران.

کنترل کیفیت دقیق توسط در تولید 100٪ بررسی و آزمایش.

دفترچه راهنمای کاربر و قطعات یدکی به صورت رایگان ارائه می شود.

دستگاه بسته بندی ادویه جات خانگی و صنعتی (قیمت + خرید)

خدمات پس از فروش

راهنمایی فنی سریع برای ساخت، نصب و راه اندازی.

آموزش لازم جهت نگهداری روزانه در محل.

24 ماه گارانتی

 خدمات فنی منظم

 راه حل به موقع برای مشکلات.

منبع: packationmachinery.com

دستگاه تولید بطری پلاستیکی پت چیست؟

در دنیای امروزی دستگاه تولید بطری پلاستیکی که نام دیگر آن دستگاه بطری بادکن می باشد یکی از روش های تولید بطری پلاستیکی می باشد. بطری های پلاستیکی برا نگه داشتن مایعات (نوشیدنی ها،آبمیوه،شیر،نوشابه،آب معدنی و...) کاربرد دارد. این عمل به کمک دستگاه بسته بندی آب معدنی صورت می گیرد. زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی در ایران می باشد که با کیفیت بالا و قیمت ارزان ماشین آلات و دستگاه بسته بندی تولید بطری پلاستیکی را تولید می نماید. دستگاه بسته بندی و راه اندازی خط تولید توسط این مرکز بهترین و به صرفه ترین گزینه برای شما عزیزان تولیدکننده می باشد.

دستگاه تولید بطری پلاستیکی چیست و چقدر قیمت دارد؟

دستگاه تولید بطری پلاستیکی

در حال حاضر در بسیاری از کارخانه جات تولید کننده آب معدنی،نوشابه و محصولات مایع رقیق و غلیظ نیاز به این دستگاه دارند تا به بهینه ترین شکل ممکن خط تولید خود را ارتقاء دهند. خرید این دستگاه از زاگرس ماشین یکی از بهترین مراکز تولیدی انواع دستگاه تولید بطری پلاستیکی برای شما تولیدکننده عزیز بسیار کار عاقلانه و مطمئنی است. زیرا این نرکز علاوه بر 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش یکی از مقرون و به صرفه ترین مراکز تولیدی و فروش دستگاه تولید بطری پلاستیکی می باشد.

حتما بخوانید: انواع تجهیزات تولید برای خط تولید چیست؟

انواع ماشین آلات تولید شده توسط این مرکز:

  • دستگاه تولید بطری پلاستیکی،
  • دستگاه درب بند بطری،
  • دستگاه تولید درب پلاستیکی بطری،
  • دستگاه بطری بادکن پت،
  • دستگاه بطری پرکن مایعات،
  • دستگاه شیرینگ پک ،
  • دستگاه بسته بندی آب معدنی و...

قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی در بازار چقدر است؟

قیمت انواع ماشین آلات و دستگاه تولیدی بطری های پلاستیکی در بازار به دلیل نوسانات ارز و دلار و مشکلات اقتصادی کشور نمی تواند ثابت باشد و به صورت متغیر در حال تغییر است. مرکز زاگرس ماشین تمام سعی خود را دارد تا با استفاده از تکنولوژی های روز و متریال های با کیفیت، نحوه عملکرد و کیفیت را قربانی ارزان بودن قیمت این دستگاه نکند. درحال حاضر یکی از با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین ماشین آلات تولید بطری پلاستیکی در ایران زاگرس ماشین می باشد. این مرکز به دلیل ارائه قابلیت خرید مستقیم از کارخانه و همچنین گارانتی خود کارخانه و خدمات پس از فروش مالیات، ارزش افزوده، هزینه واسطه ها و... را کاهش دهد تا به صورت مستقیم بهترین و ارزان ترین قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی را به مرم ارائه دهد.

فیلم عملکرد دستگاه تولید بطری پت و بطری بادکن

در نهایت خط تولید آب معدنی پس از مرحله تولید بطری پلاستیکی و بطری پرکن نوبت به استفاده از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی 12 تایی و 6 تایی بطری ها می رسد. این کار توسط دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد که در مقاله قبلی فیلم عملکرد دستگاه شیرینگ پک را پست کردیم و می توانید مشاهده نمائید.

ولی در این پست برای شما نحوه تولید بطری پت با دستگاه بطری بادکن را فیلم برداری کرده ایم:

خرید دستگاه تولید بطری پلاستیکی پت

اگر قصد خرید دستگاه تولید بطری بادکن های پلاستیکی پت سازی را دارید باید با انواع این دستگاه آشنا باشید.

انواع دستگاه تولید بطری پلاستیکی دارای مدل های مختلفی است از جمله:

  1. ماشین آلات و دستگاه بطری بادکن پت اتوماتیک،
  2. دستگاه بطری بادکن پت دستی،
  3. دستگاه بادکن بطری پلاستیکی پت نیمه اتوماتیک.

برای خرید انواع ماشین آلات خط تولید بطری پلاستیکی و خطوط تولید و بسته بندی مایعات و نوشیدنی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

09123634345
02634716956